به دنیای بازاریابی اینترنتی خوش آمدید ! این راهنما مخصوص کسانی که به تازگی وارد عرصه بازازیتبی اینترنتی یا همانInternet Marketing ( که مختصرا IM نیز گفته می شود ) شده اند ، طراحی شده است . این کتاب ِراهنما در واقع شما را با سیاست های مقدماتی و پایه ای این صنعت آشنا کرده و در آخر سیستم‌های پیچیده و سطح بالای بازاریابی اینترنتی را به شما عزیزان معرفی می‌نماید . با این وجود بهتر است که قبل از مطالعه این راهنما ، ذهنتان را به تمام امکانات عظیم دنیای بازاریابی باز کنید . مطالب این کتابچه راهنما را مانند تکه‌های پازلی در نظر بگیرید که وقتی کنار هم چیده می‌شوند، در پایان به شما یک تصویر کامل را ارائه می‌دهند. و در نهایت شما با آگاهی کامل از تمامی جوانب، می‌توانید در خصوص ورود خود به دنیای تجارت اینترنتی تصمیم گیری نمایید .

بازاریابی اینترنتی چیست ؟ امروزه اینترنت مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی ، تحت عناوین متفاوتی شناخته می شود از قبیل ایمیل مارکتینگ ، وب مارکتینگ ، آی مار کتینگ ، دیجیتال مارکتینگ ، آنلاین مارکتینگ و مانند آن . به زبان ساده و روان بازاریابی اینترنتی با هر اسمی که باشد ، به پروسه ای گفته می شود که در آن شخص یا سازمان ، محصولات و یا خدمات مربوط به کسب و کارش را با استفاده از اینترنت ، بازاریابی نموده و به فروش می رساند .

این قبیل بازاریابی دامنه بسیار وسیعی از یک موضوع را شامل می شود . همچنین شامل بسیاری از انواع استراتژی های بازاریابی از قبیل ایمیل و وایرلس مدیا مارکتینگ نیز می شود . تحت این دامنه عمومی ، بازاریابی اینترنتی جنبه های ECRM یا مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و داده های مشتری دیجیتال را نیز در بر می گیرد .


نویسنده / مترجم : اشرف مرادخانی 

زبان کتاب : فارسی 

حجم کتاب : 800 کیلوبایت 

نوع فایل : PDF 

تعداد صفحه : 13



دانلود




منبع: تک بوک