از زبان مترجم درباره کتاب « آموزش فورتی آنالایزر » :

در این اثر سعی کردم ساده ترین کلمات تخصصی را به کار برده و استفاده از لغات پیچیده بپرهیزم . در مواردی هیچ معادل فارسی برای کلمه پیدا نکرده و اصل لغت را عینا در متن به کار برده ام . هر گونه خطای مفهومی که در متن کتاب مشاهده شود بر عهده مترجم می باشد .

فورتی آنالایزر پلتفرمی در جهت ادغام لاگ های شبکه ای ، تجزیه و تحلیل آن ها و گزارش از یک سیستم می باشد .

این موارد تاثیر به سزایی در بالا بردن دانش امنیتی ادمین ها در مورد رخدادهای درون شبکه ای دارد . فورتی آنالایزر تلاش های مرتبط با نظارت ها را به حداقل رسانده و از سیاست های پذیرفته شده سازمانی تبعیت می نماید .

توسط این وسیله می توانید الگوهای حملات را شناسایی کرده و بهترین پالیسی های امنیتی را تدوین نمایید . سازمان شما در هر سطح و اندازه ای که باشد از یک دستگاه امنیتی مرکزی بهره مند می شود که رخدادهای امنیتی را ثبت کرده ، گزارش گیری می کند ، محتواها را آرشیو کرده ، داده کاوی ها را انجام داده و فایل های مخرب را شناسایی می نماید .

فورتی آنالایزر قابلیت های پیشرفته ای در جهت شناسایی تهدیدات همراه با انعطاف پذیری بالا در تغییرات بوجود آمده به شما ارائه می دهد .

فورتی آنالایزر گزارش های سطح بالایی از حالت سفارشی سازی بر اساس نیازهای تجاری ، ادغام لاگ ها بر اساس ساختار سلسله مراتبی ، توپولوژی ورود به سیستم ها فراهم می کند .

امکان پیاده سازی فورتی آنلایزر به صورت فیزیکی یا مجازی برای جمع آوری داده ها ، آنالیز جغرافیایی و داده های امنیتی به ترتیب زمانی وجود دارد …


نویسنده / مترجم : مترجم : اشکان پزشکی 

زبان کتاب : فارسی 

حجم کتاب : 11 مگابایت 

نوع فایل : PDF 

تعداد صفحه : 255


دانلود





منبع: تک بوک