کتاب رمان داوطلبان مرگ ماجرایی جنایی بر اساس ادامه‌ی شخصیت پردازی داستان صندلی در کتاب “غروب” است. دو شخصیت که زوج پلیسی‌ای را تشکیل می‌دهند: یک مامور پلیس و یک کارآگاه.

آن دو این بار درگیر پرونده هولناک دیگری می‌شوند. پرونده‌ای که در آن یافتن رد قاتل بسیار دشوارتر از پرونده پیشین آن‌هاست.

قاتل مرد بی‌رحمی است که به یک آزمایش ترسناک انسانی دست زده و در این میان هر لحظه و هر ثانیه می‌تواند سرنوشت‌ساز و حیاتی باشد.

در بخش منتخبی از این کتاب داستان می خوانید :

چندین روز طول کشید تا رابرت به شرایط عادی اش بازگردد و در این مدت هیچ خبری از قتلی تازه در شهر نبود . گویا قاتل که گمان نمی کرد از سوی پلیسان غافلگیر شود در گوشه ای پنهان شده بود و یا شاید قبل از آن که بتوانند تصویرش را در کل شهر پخش کنند از آن جا گریخته بود !

اما آن ها هنوز نمی دانستند که چرا این مرد مرموز به چنین اعمالی دست می زند ؟ آیا از روی انتقام و یا فقط آزمایشی دیوانه وار .

۱۲ جولای بود و هوا رو به گرمی می رفت . اما آن روز گرم تر از همیشه بود . رابرت و دانلد در دفتر پلیس مشغول بررسی تمامی مدارکی بودند که از تجسس در آپارتمان ۲۰۳ یافت شده بود .

از تارهای مو تا گل سر ، از رد کفش های قاتل و مقتولینش و حتی اثر انگشت هایی که در گوشه و کنار لوازم و کنج دیوارها می شد یافت .

۱۰ فقره قتل برای پرونده ای در شهر کوچک مرسر بی سابقه بود و اگر دوباره اتفاقی می افتاد بی شک این پرونده در لیست سیاه ایالت قرار می گرفت و چه بسا که آن ها خود وارد عمل می شدند ..

توجه : خواندن این اثر به گروه سنی ۱۵- توصیه نمی شود .


نویسنده / مترجم : محمدعلی قجه 

زبان کتاب : فارسی 

حجم کتاب : 1.2 مگابایت 

نوع فایل : PDF 

تعداد صفحه : 105


دانلود




منبع: تک بوک