دانشمند آمریکایی دکتر مایکل ولف مدعی شده که بیش از ۲۵ سال با مجوز سطح ” بالاتر از فوق سری ” مامور دولت بوده و عمدتا روی پروژه های علمی انسان / ای تی ( موجود بیگانه ) کار می کرده . طی بمب گذاری در ماشین کرایه ای شان در روز کریسمس ۱۹۸۴ به اشتباه همسر و فرزند به دنیا نیامده اش کشته شدند . او در پاسخ به این پرسش که چقدر از کتابش واقعی است ؟ می گوید : شورای امنیت ملی به چاپ کتاب ” تسخیر شدگان ملکوت ” رضایت نمی داد مگر این که بنویسم این کتاب تخیلی است . فقط با خواندن کتاب است که کسی می تواند بفهمد که آن چه که در این کتاب نوشته شده واقعی است یا نه .

من فقط اسم شخصیتهای خاص را تغییر داده ام اما در کتاب از نام خودم استفاده کرده ام . اگر هم چیز تخیلی در کتاب باشد درصدش خیلی کم است . استفاده از عنوان « تخیلی » تنها راه گرفتن مجوز چاپ بود .

او در هیجده سپتامبر سال ۲۰۰۰ بعد از مدت ها مریضی ناشی از سرطان درگذشت . این مقاله خلاصه ای است از تنها کتاب جنجال برانگیزی که او نوشته . در واقع می توان او را بالاترین مقام اجرایی دولت ایالات متحده دانست که با چنین جزئیاتی دست به چنین افشاگری هایی زده .

طی سالهای آخر زندگیش اوقاتش را به سخن گفتن درباره پنهان کاری در مورد یوفوها و فرازمینی ها با روزنامه نگاران گوناگون می گذراند . رئیسش در شورای امنیت ملی ( NSC ) به او این اجازه را داده بود که اطلاعات سری را به شکل کنترل شده افشا کند .

طبق گفته دکتر ولف :

” من مشتاقانه منتظر روزی هستم که قضیه سرّی بودن تماس فرازمینی ها تمام شود و نژاد ما بتواند وارد مرحله بعدی تاریخ خود در مقیاس کیهانی کنونی شود .


نویسنده / مترجم : کریس استونر 

زبان کتاب : فارسی 

حجم کتاب : 1 مگابایت 

نوع فایل : PDF 

تعداد صفحه : 27


دانلود





منبع: تک بوک